fredag -

idag vaknade jag upp gämte älskling, bästa sättet att vakna upp på <3
sen åkte han lillbror & jag in till stan där vi mötte mamma, gjorde tråkiga ärenden hos banken och jag passade på att kolla min syn så att jag snart får börja övninsköra. :)
runt två tiden åkte daniel hem och jag stack ut för att mata isabelles katt efter som att familjen tandup är i Italien.
Efter det körde jag ut till anna <3 vi käka lite och stack sedan in till stan för att köpa present till dag/annas pappa.
Han fyller år i morgon och jag ska följa med dom till gbg och fira :D
yeee PARTY x)
i morgon är det inte bara dags födelsedag utan också den dagen min älskling dissar mej för att åka till kreta med sin fd.klass..
Men det är såklart inte bara han som passar på att lämna mig utan också anna och joss som sticker till malta på onsdag. </3
det kommer bli eeensaamt...
nu kommer anna hem snart och vi ska ha en mysig filmkväll :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

kommer sakna dig baby

föresen vi åker på tisdag..

:))))

2008-06-13 @ 18:39:39
URL: http://array.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0