10 aug, mån-

här kommer sämsta bloggaren i sverige med ännu ett inlägg.
datorn hos mamma gick sönder för ett tag sedan och delvis därför har det blivigt dåligt med bloggandet.
sen har jag väll helt enkelt inte pallat heller..

Mycket har hänt den senaste tiden och jag kommer knappt ens ihåg vad jag har gjort.
Men mycket party party har det blivit, en dag på lissberg med mamma, lillebror och bästis. Även en hel del tid med Viktor virre och peps från kärleken. De senaste veckorna har vart riktigt underbara helt enkelt :)
Klart att det har funnits en del konflikter från alla håll och kanter, men förhoppningsvis så lär man sig bättre av sina misstag tills nästa gång. Allt är nästan bra nu iallafall, och jag hoppas allt blir bättre med tiden..

Nu är de inte långt kvar tills skolan börjar. Den dagen blir det början på nått nytt och ett avslut på nått annat. Äntligen (!!!!) 
Nu orkar ja inte skriva meeer, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0