13 aug, ons -

Hejsan svejsan.

Senaste dagarna har jag spenderat en hel del med min uderbara Gabbie och haft riktigt mysiga cach up kvällar och dagar. Har vi verkligen behövt då vi räkna ut att senast vi verkligen umgicks var för ett helt jävla år sedan, sick!
Sen har jag även umgåtts med Philip en del, riktigt mysigt.
Mindre mysigt är då detta jävla svenska sommar vädret, spyr ordentligt på det alltså. Ge mig lite sommar för helvete..

Idag har jag iallafall först kämpat halva dagen med att försöka fixa min praktikplats, vilket gick sådär.. Slutade med att jag fick en lapp med ett nummer så jag får väll försöka fixa en tid med tanten jag ska snacka med.. oooooorka.
Sen nu ikväll så gjorde jag och lillebrorsan tacos lagom klart tills mamma kom hem från jobbet, passa på att umgås lite innan jag åker iväg till paradiset åled i morgon. I morgon blir det förreste kvälls-mat på Harry's med mamma och lillebroren, tradition kallas det. Kommer bli underbart gott heheheh.

Sen så får jag väll se vad som händer i helgen, kanske vet men har inte bestämt mig än för vad jag ska göra. Vill två helt olika saker lika mycket och det är lite så där svårt att dela på sig. men aja, whatever. De löser sig :)

Snart dags att inta sängen så man kommer upp i tid i morgon då Viktor-Virre ska komma över på lite morgon kaffe! sweeeet.
Heii då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0