16 aug, sön -

Hello!
Ett under att det finns en uppdatering här i know men ah..

helgen har vart helt okej, lite för lugn än vad jag hade velat men jag lever ju som sagt så man tackar väll gud för det. Åkte hem till pappa i torsdags och har fan bara degat här typ hela helgen. Igår så blev det iallafall party ( tack gode gud ) men det blev ju ut till en ännu värre håla än själva åled. Trode typ inte det var möjligt men ah, de var de ju tydligen.
Åkte först hem till pillan med Kajsa och Anna. Gjorde oss i ordning och för festa lite hos henne, sen fick vi skjuts ut till hålan drängsred av alla ställen.. Träffade syster lillen å annie där också och kvällen vart ändå helt okej.
Mitt alkohol-omlopp var fullt ös och man var helt klart på topp!
Men efter ett tag orkade jag inte dirket mer så åkte hem och somnade typ bums.
det var nice!

Vaknade idag totalt jävla död och det kändes som om att jag blev överkörd igår eller nått. men det blev jag såklart inte men ah. You get the point.

När jag kommer hem till mammsen så hade jag tänkt lägga ut lite bilder här från sommaren efter som att jag har vart lite kass med just den delen.
Hörs och synes nu ska jag dö.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0