22 aug, lör -

hejsan!

Här kommer jag med ett litet inlägg igen :)
I torsdags så började skolan igen, vaknade upp hos Kajsa med pillan och Anna. Vi gick till skolan och jag var där ca. en timma, sen cyklade jag in mot stan, mot friheten och bättre tider. Alltså mot tandläkaren! Satt där inne i ca. en timma innan dom hade slitigt bort och slipat klart i munnen på mig. Men att de var värt de, aldrig har de vart så vita och lena innan haha :D Underbar kännsla de där.

Var ledig igår hela dagen, åkte in till stan med Anna och senare mötte jag mammsen. Gulliga underbara hon lät mig shoppa loss inne på vero moda, hitta byxor, t-shirt liknande tröja och en över tröja. typ.
Sen på kvällen åkte jag och Anna hem till viktor, för kröka lite hemma hos honom sen tog vi bussen mot pillans nya rum.
Senare mot kvällen träffade jag även philip, efter en ganska lång diskution som var som ett litet mini bråk eller vafan man ska kalla det så blev det helt plötsligt jävligt bra. På tal om allt vi prata om som jag inte riktigt minns så blev vi tsm. Man klagar ju inte direkt. Så en del saker har ändå hänt sen sist jag skrev. Bra saker också.

Nu ska jag njuta lite till av lasse musik och checka runt det sista på facebook sen blir det duschen nästa!
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0