27 aug, tors -

Hello there!

Dags för lite mer info sen sist om mitt underbara liv, wohooo!

I helgen blev det party för hela slanten kan jag lova. Först pillan i fredags som jag skrev sist, sen på lördagen åkte jag och Philip ut till Annies 20års fest. Hade en riktigt mysig, trevlig och onykter kväll med många roliga incidenter (mesta dels). Trots att det var lite små bonnig fest ute in no where typ så vart de skit lyckat!

I måndags då så började praktiken på scandic hotell. Praktiserar inne på resturangen svea som ligger där med att plocka disk, torka bord, duka, stå i disken, plocka ut disken, ha jävligt ont i fötterna och vara så där jobbigt trevlig när man igentligen bara vill sätta sig ner och gråta. U know. Men jag trivs ändå där så ska inte klaga!

Sen så har jag under veckans gång haft tid att träffa Ricki över maaassa kaffe och trevligt sällskap, vart hos pillan whit the girls och sen haft anna sovandes hos mig efter det. Har även träffat min snygging under veckan och sov där igår. Hade en riktigt trevlig kväll då också!

Alltså en lyckad vecka hittills! Bara hoppas på att helgen blir fin trots att man är så pank man bara kan bli..
kösss på daj

Kommentarer
Postat av: sarrrrrrra

meh...... helgen kommer ju bli BÄSSSSTTTTTTTTTTTT :D

2009-08-28 @ 18:53:47
URL: http://sarranoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0