29 aug, lör -

Hejsan!

Igår började jag dagen med att åka in till stan vid tio för att promenera runt och shoppa med Anna. Efter en stund kom även viktor-virre förbi och senare åkte vi till skolan för att ha våran första lektion. Började tio i ett med att ha foto lektion vilket faktiskt var roligt. Efter det cyklade jag hem till Ricki och drack som vanligt massa kaffe och snacka massa skit. Så glad för hans skull, nu har han fått jobb i Norge av alla ställen och ska lämna lilla halmstad bakom sig i sju hela månader för att jobba röven av sig på ett jäkla lyx ställe. Glad för hans skull!

Sen vid sex tiden tog jag och mamma bussen till Isabelle för att käka där med henne o familj. Min älskade lillebror ska åka me dem till Italien i lite mer än en vecka så de skulle diskutera lite grejer där över god mat. Hade det trevligt och lite catch up snack med Issa vilket var skit mys.
Sen vid tio tiden tog jag bussen ut mot Pernilla mot mina älsklings flickor och Virre. Hade även sällskap på bussen av Emil o hans polare som också skulle dit. Kvällen var skit rolig och vid två tre tiden deckade jag och pillan sten hårt i hennes säng.

Idag har jag inte gjort så jävla mycket faktiskt. Var hemma vid typ två och mötte mamma och daniel på bussen som hade vart och shoppat. Gulliga mamma hade då köpt två nya sjalar till mig, love love love.
Nu ska jag snart åka mot Sara där kvällens fest äger rum! SWEET

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0