19 jul, sön -

Det blev en lång natt för min del.
Sängen och mitt trötta huvud var en bra start för en god natts sömn. Den stora goa fina hunden Molly hoppa upp och la sig näst in till på mig, vilket var väldigt tryggt och mysigt till en början.. Sen upptäcker jag hur det börjar kittlas på benet så jag slår till med handen på benet och tänder lampan för att kolla vad det var. Vad upptäcker jag då? Jo, det värsta djuret på planeten efter spindlar.. En fästing! duktiga jag lyckas döda ( :D ) denna, men när klockan har slagit fyra lyckas jag äntligen somna och har då dödat samanlagt tre fästingar och sett en krypa in i Mollys päls. Rena rama mardrömmen för en stackare som mig :(

Vart lite halv seg och dan idag men men. Sånt man får ta ibland. Inte gjort så jätte mycket speciellt idag, umgåtts med mina underbara kusiner och bara tagit dagen för vad den har vart. Ikväll blir det mys framför tv:n och för hoppningsvis en god natts sömn senare i natt.

I morgon blir det att umgås med bästis, hon är ledig i hela tre dagar nu så vi får lite mer tid att umgås. Vi är ju två nattdjur så att inte kunna umgås om kvällarna är en big miss i sommar lovet! :|

Pusshaj ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0