20 jul, mån -

Sov riktigt jävla gött i natt, hunden fick nämneligen sova på golvet. Gick upp tidigt och satt i soffan och chillade framför tv:n med söte kusinen Anton. Om bara en liten stund blir det hemfärd med hela gänget, slipper släpa mig på ett tåg och sånt krångel. Trots att jag älskar åka tåg, lite bra musik i öronen och en grym bok eller tidning så är jag skit nöjd alltså. Får väll helt enkelt bli en annan gång.

Saknar bästis så sjukt mycket där hemma, nu har vi umgåts konstant sen sommarlovet började och vi behöver därför varandra!!! :D

Senaste dagarna här uppe har massa tankar samlats i mitt huvud, antar att det blir så när man bara tar det lugnt och inte försöker tänka på så mycket. Allt från pengar till att jag är väldigt naiv snurrar runt i huvudet. Speciellt naiv grejen, visst har det sina fördelar men det har verkligen sina nackdelar ibland. Folk som man tror på, och intalar sig själv att dom menar väl när det i andra sekunden bara blir mer självklart att dom faktiskt inte bryr sig ett piss. Sånna människor förtjänar ingen plats i mitt liv och därför utesluts dom helt. Men när man helatiden får höra om värre värre saker som dom säger så blir man bara ännu mer påminnd och arg över det förflutna.. dra åt helvete säger jag bara, palla komma och fucka upp mitt liv. ush, vissa människor är jag så glad att jag har och jag uppskattar er som fan!

Märks att man inte har skrivit av sig på ett tag nu, alltid gott efteråt. Tänkte iallafall säga att jag ska lyssna bättre på mina riktiga vänner i fortsättningen så det inte blir så här fuckat nån gång mer.

hare fint, pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0