22 jul, ons -

hello!

Haft trevliga dagar nu i veckan. Minns knappt allt som hänt för dagarna känns så himla långa tycker jag. Igår vaknade jag iallafall upp hemma hos bästisen, vi gjorde oss i ordning och åkte in till the city.. Mötte snyggingarna Kajsa och Sara där inne. Rika-Anna shoppade massa snygga fina grejer som jag kommer låna/ta ifrån henne när hon inte ser. :) När shopping rundan var klar kom Viktor-virre och hämtade oss efter sitt jobb och vi åkte hem till honom. Glodde på en Bert film, haha fan vad skön kille! xd
Efter det åkte vi till Burger king som äntligen har öppnat och köpte mat där, sweeeeet!
När vi sedan var mätta och belåtna åkte vi hem till Anna-panna en stund och kollade på Amarican pie, haha skön humor! När halva filmen gått åkte vi till mig och var där en stund och sedan hem till Ricki där också Eddie var och chillade där resten av kvällen tills Anna och jag åkte hem för att sova.

Vaknade sedan idag tidigt på morgonen av att Annas chef ringde och sedan igen av att hennes mamma ringde. När Anna åkt ut till skogen med släkt så gick jag hem till Ricki. Var där en stund och kollade på film. När ungefär halva filmen gått kom Rickis systers systers familj från stockholm över på fika. Vi blev några stycken alltså. Åkte vid 6-tiden hem för att äta god grillad mat. Mormor, Lina, Moster med sambo och barn var/är här och det var riktigt mysigt och gott!
Cyklade lite senare efter det hem till Ricki igen där Dennis var och skulle öva sig på att tattuera, vilket han gjorde på Ricki. Blev någon ploj tattuering på vaderna och en lite mer seriös på ryggen. Helt okej.
Var hemma vid 12 och nu sitter jag här och håller på att dö av kramp i fingrarna efter att ha skrivit ner hela mitt liv på ett inlägg.
Grattis alla er som har lyckats ta er igenom den här texten! (Y)

Nu ska jag sminka av mig och SOVA!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0