24 jul, fre -

Igår blev det Carro för hela slanten. Mys-kläder, massa godis och typ 4 lång filmer. Var hur nice som hellst! Ibland kan det vara skönt med soft kvällar, trots att fest-suget finns.. Det var nog två veckor sedan jag festade senast och det har vart riktigt skönt att bara ta det lugnt och umgås med kompisar.
Det räcker med minigolf, film kvällar eller bara sitta ner och snacka om allt möjligt.

Idag vaknade jag rätt så utvilda hos Carro. Gjorde oss i ordning, käkade frukost i typ 1 timma framför tv:n och sen lyckades hon lura in mig till stan. Ikväll ska jag hem till pappsen, har inte vart där på säkert 3 veckor - en månad eller nått nu. Helt sinnes sjukt. Inte konstigt att man saknar honom haha :) Samtidigt så vill jag träffa Anna, det var också längesedan nu.. Åååh, om man bara kunde dela på sig själv och vara överallt samtidigt! Tänkt så jävla mycket man hade hunnit med då! ;)

Aja, ska försöka ragga upp nån jävel nu som jag kan umgås med, så uppdaterar jag så fort jag har lyckats sno pappas dator.
BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0