11 sep, tors -

Tjaa!

Igår var det sista praktik-dagen och den var ändå hyffsat chill. Fick va på den renoverade avdelningen, sjukt snygg! Så när min praktik vart klar så mötte jag upp mamma i stan, fick en väst och så köpte jag en blomma till Charlotte som har vart min kontakt person. Så jävla gulligt, hon började gråta när jag gav henne blommorna och blev skit glad. Själv fick man två gratis frukostar där, inte allt för illa.

När jag sen äntligen kom hem och hade duschat och sån shitt så kom oturs-anna till mig. Vi tog bussen in till stan för att köpa blommor till kajsa som fyllde 17år igår. Vi går först till torget men då är det såklart ingen blomm-gubbe kvar så vi traska in på hemköp. Hittade en sjukt fin bukett men då upptäcker anna att hon har tappat sin jäkla plånbok.. S-U-C-K, ovanligt att hon gör det lixom.. Så det blev massa krångel och vi gick bort mot bussterminalen för att snacka med dom där. Efter att anna har skämt ut sig lite så får vi vänta i en halvtimma eller nått på att bussen som vi åkte med skulle komma. Plånboken fanns på bussen och vi skyndade oss bort mot hemköp för att köpa blommorna. Men då har såklart en tant jävel tagit dom så det fick bli nått helt annat. När blommorna sen äntligen är köpta så ska vi åka hem till Kajsa och är redan då nästan en timma försenade. Blev ännu mer krångel med bussarna för Anna kunde ju inte bestämma sig för vilken vi skulle ta, men vi kom iallafall fram tillsist! Käka massa paj och snacka skit med massa brudar. As nice kväll, tack för det kajsaa :D

Vid nio kom papi och skulle hämta mig, övningskörde hem och det gick as always great. Senare mot kvällen kom även virre förbi på lite kaffe. sweet dag igår iallafall. Nu ska jag till skolan och har lite foto lektion, yeeey!
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0