12 sep, lör -

Hello!

Igår var en nice dag. Började dagen tio i ett med att ha foto lektion, framkallade dom bilderna vi själva hade tagit första lektionen och det gick hyffsat okej.. Men det blev snygga bilder så jag Cajsa och Rebecca var nöjda! När lektionen var klar kom Virre och hämtade mig och Anna på skolan. Lämnade Anna i stan och åkte hem till mig och packade lite efter som att det är pappas helg nu. 

Åkte efter det till Virre och drack massa kaffe och glodde lite tv medans vi försökte komma på vad vi skulle göra till kvällen. Kvällen blev iallafall bra. Hade film kväll med han och Anna, träffade även pillan och kajsa ett tag och fick höra en go historia om fyllot Emil.. 
Sen körde Viktor hem mig och Anna till dady och vi gjorde en väldigt "tyst" entré hem.. Sorry :))

Ikväll blir det party för hela slanten! Mina favvo tjejer kommer hit, vi ska käka och göra oss i ordning sen blir det iväg på bus. Sweet! Uppdaterar när jag inte har nått liv igen, pusshaj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0