17 sep, tors -

hello!

Helgen blev riktigt awsome och jag är hel nöjd med den!

Nu har snart hela första riktigta skol-veckan gått, och ja trivs som fan i den nya klassen! Tusen gånger bättre om man jämför med den gamla. Saknar ifs Elin och Kb men vi lär stöta på varandra på skolan så det fixar sig.

Idag har vi inte haft några lektioner, utan vi har haft en friluftsdag eller va i helvete de heter haha. Var och bowlade med klassen, tycker nog jag var rätt grym ett tag. Fast jag kom sist.. blöööööh på kajsa och anna med sin jäkla tur.

Vid tre tiden idag så åkte jag in till stan och mötte upp Gabbie, vi snacka massa skit och vandrade runt i stan och kollade runt. Riktigt nice! Sen så köpte underbar hon en påse med gifflar som vi tryckte i oss nere vid nissan, så gullig hon! :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, anteligen så ska jag träffa philip en stund eller så ska jag vara med Anna-panna bästis.

Nu ska jag plinka vidare lite på gitarren, waaooo.
pussar





utvecklingstörda Kajsa & Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0