1 sep, tis -

hejsan.

Lördagen blev fett lyckad! Åkte hem till Sarrrraaa med årets party-humör vid tio tiden, var där först av allt trevlig folk som kom sen och mötte en redan då små berusad Sara. Senare trillade mina favvo girls Anna, Kajsa och pillan in och efter en stund till lite trevliga boys. Blev bra musik, trevligt folk och såklart dricka. Hade det sjukt trevligt och när de andra sen skulle in till stan och vandra runt så åkte jag till min Philip som var hos Tommy och chillade med några andra. La oss hyfsat i tid och somnade skönt vid hans sida :)

Söndags så hände inte jätte mycket, cyklade ut till flygstaden med mammsen och köpte nya skor, i like big time dude! Handlade mat och drog oss hemåt. Lite senare mot eftermiddagen kom Viktor förbi på "bara" lite kaffe. Slutade med att gick vi en promenad upp mot Mickedala och snacka massa skit där. Sen mot kvällen ville mamma se filmen i skuggan av värmen så jag och Virre cyklade och hyrde den och sen satt hela tjocka familjen i soffan och glodde. Sjukt bra film! Efter det så bara chillade vi framför datorn och vid ett tiden gick viktor hem. Lite kaffe var det ja.. haha!

Sen har det bara vart praktik, lite annorlunda den här veckan. Är där mellan två till tio istället för åtta till fyra. Det är chill som fan och uppskattas klart mycket mer. Efter som då Ricki även han är ett natt djur så var jag hos honom efter praktiken och hemma vid två tiden igår.
 
Idag var det först praktik, fick gå hem redan klockan åtta ( wohoo ) och träffade bästiiiss, virre och ralle när jag kom hem. Haft en as nice kväll idag också. I morgon ska jag träffa my sweetie så det lär också bli en nice kväll :)

NU ska jag sova!! puss på skinkan






my new love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0