27 sep, sön -

Hello!

Minns inte riktigt vad som har hänt sen jag sist skrev men tänkte iallafall fylla på bloggen med det lilla jag minns.


Förra helgen var det fest för hela slanten!
På fredagen var det tänkt att det skulle bli en lugn kväll med philip men det slutade med att vi hamna på nån fest någon stans haha. Hade det sjukt trevligt iallafall :)

lördagen var jag hemma hos Kitte med hans polare och ölade framför tvn och sancka massa shitt. Senare åkte vi på en fest i Rotorp där Gabbie var.

Söndagen sen mådde man sådär, rätt sliten men då skulle man upp tidigt för att åka till Göteborg med Anna, Virre och Davve eftersom Virre har lyckats lura med mig och Anna på en Bajen match.
Stod med i klacken och hade det riktigt roligt faktiskt! :)
Alltså en riktigt lyckad helg!


Veckan har inget jätte speciellt hänt, torsdagen och fredagen var man "mässvärdinna" på bibblan eftersom niorna ska ha information om gymnasieval osv.
Jag själv gjorde inte många guide turer, blev väll någon på fredagen. Annars satt jag bara som reserv ifall någon var borta och skulle gå runt och fotografera.
Rätt så jäkla lame..


Denna helgen har jag inprincip bara vart hemma och tagit det lugnt.
I fredags var jag hemma hos Maryan och firade att hon är 17 nu. Tårta, mat, film och nice sällskap bjöds det på. Åkte där ifrån vid tio tiden och spenderade resten av kvällen med Virre.

Igår var jag bara hemma och hade familje-kväll hos pappa med tre-rättes mat och sällskaps spel. DET var sjukt längesedan man var med om nått sånt så det var ritkigt roligt faktiskt!
Idag har jag inte gjort ett piss.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0