9 sep, ons -

Jahopp.. Nu är det ny dag och klockan tickar snart över till att bli tre på natten.. Men såklart är jag fortfarande helt sjukt pigg och vet inte riktigt vart jag ska göra av min energi. Tänkte försöka bli trött genom att jag skulle fixa min header men den blev sådär och jag är inte tröttare för fem öre heller. ah, kill me!

iallafall. Idag slutade jag redan klockan två och ska göra det hela veckan framöver, götttttt! Är nu på städ avdelningen men det är inte så farligt som det låter, tiden typ flyger iväg och helt plötsligt är dagen över så det är chill. Ikväll har jag umgåtts med Virre och Anna-panna, precis som jag gjorde igår. Igår chillade vi riktigt hårt och idag nästa samma. Vi alla var inte på så gott humör idag efter en seg dag men det var nice ändå!

Helgen som var nu senast var precis som alltid helt underbar! Fan, utan helger hade jag nog inte överlevt!!
I fredags så hade iallafall jag och Virre film-maraton i åled och glodde tre filmer med massa fett och cola, de gillas starkt! Så fredagen blev sjukt mysig! I lördags så åkte jag på en till 20års fest med philip, förkröka först hos honom med kittääää sen körde philips mamma oss dit. Hade det riktigt kul!
Sen i söndags så var jag inte direkt på så gott humör, men mot kvällen så dök Anna upp och ändrade på allt med film och fett :) big love to her.

Nu känner jag faktiskt att mina ögon börjar bli rätt så sömniga så tänkte tvinga på mig själv lite sömn nu.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0